02122076871

تخم قزل آلا خاویار نیست ؟

برای امتیاز به این خاویار کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 3.4]

دانه های نارنجی رنگ تخم ماهی قزل آلا است و خاویار نیست و هیچ ارزش غذایی ندارد

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

://shilatnews.blogfa.com

تخم ماهی قزل آلا که در بسته های ۷۰ گرمی و به قیمت حدود ۴۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد ؛ هیچ ارتباطی با خاویار طلایی ایران ندارد چون خاویار اصل فقط به تخم ماهی های خاویاری استروژن گفته می شود و نه تخم هر نوع ماهی دیگری!

بازار مرغوب‌ترین و ناب‌ترین خاویار ایران و جهان در ایران در قبضه و محاصره خاویارهای تقلبی وارده از سوی برخی کشورهای حاشیه دریای خزر مثل خاویار آذربایجان قرار گرفته است و بازار خاویار اصیل ایرانی در معرض است. 

شبه خاویارها یا خاویار طلایی یا خاویار بدلی و مصنوعی فقط از نظر ظاهری به خاویار شباهت دارند و دیگر فواید خاویار را ندارند و این نوع خاویار از برخی کشورهایی نظیر اسپانیا، ژاپن، آذربایجان و کشورهای مشترک المنافع به ایران وارد می‌شود.

خاویار تقلبی را حتی شبه خاویار نامیدن درست نیست و این محصول مصنوعی بوده و از نظر پروتئین و خواص صفر است در مقایسه نسبت به خاویار اصل که غنی از ویتامین ها و پروتئین هاست خاویار تقلبی ارزشی ندارد.

براساس اعلام کارشناسان سازمان بهداشت و شیلات، فروش خاویار خارجی و تقلبی ج به صورت قاچاق انجام میشود و غیربهداشتی است و اصلا غیرقابل مصرف است.

خاویار تقلبی از شکم ماهی خاویاری به دست نمی‌آید و تخم ماهی نیست این خاویار های خارجی به صورت مصنوعی تولید می‌شود و ساختگی است و این خاویار های تقلبی و مصنوعی خاویار نیست

خاویار تقلبی را حتی شبه خاویار نامیدن هم درست نیست و این محصول مصنوعی و ساختگی بوده و از نظر پروتئین و خواص هیچ ارتباطی با خاویار ندارد.

خاویار تقلبی فقط به دلیل افزودن مواد و رنگدانه‌ها، طعمی شبیه خاویار را می‌دهند و رنگ های مصنوعی دارند و هیچ‌یک از خواص خاویار را ندارند. 

برای خواندن متن کامل کلیک کنید

www.shilatnews.blogfa.com

  • انواع شبه خاویار ها و خاویار های تقلبی »»»
درباره

شرکت خاویار ایران نماینده رسمی فروش خاویار دریایی و پرورشی Wild Caviar & Farmed Caviar) مدیر فروش خاویار ایران 09124084119 شرکت خاویار ایران 02122076871 برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید www.IrCaviar.com

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تلفن سفارش خاویار ایران اجرا شده توسط: همیار وردپرس