02122076871

خاویار غنی از امگا 3

برای امتیاز به این خاویار کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.3]

خاویار غنی از امگا 3

مصرف خاویار و امگا 3 فواید و خواص فوق العاده ای را برای بدن به همراه دارد، از خواص امگا 3 می توان به کمک به کاهش وزن، تسکین افسردگی، درمان بیماری آلزایمر، کنترل دیابت و مراقب از پوست و مو اشاره کرد.

تمام خواص ، فواید و نکاتی که باید در مورد استفاده از خاویار بدانید

این روزها کمتر کسی است که نام امگا 3 را نشنیده باشد. مصرف این ماده سبب بهبود توان ذهنی و حافظه، جلوگیری از پیری زودرس و … و می شود. به همین منظور بهتر است که سیر تا پیاز مصرف امگا 3 را بدانید. فواید سلامتی خاویار شامل مزایای آن برای کمک به کاهش وزن و بارداری سالم است. هم چنین باعث تقویت در باروری و سلامت پوست می شود. در درمان بیماری های قلبی، کلسترول بالا، افسردگی، اختلال کم توجهی، بیش فعالی، سیستم ایمنی ضعیف، دیابت، ورم مفاصل، بیماری آلزایمر، اختلالات چشمی، انحطاط ماکولار و زخم مفید است.

طبق گزارشات پایگاه ملی مواد مغذی وزارت کشاورزی آمریکا، بیشتر فواید خاویار را می توان به وجود اسیدهای چرب ضروری امگا 3 مانند دوکوزاهگزانوئیک اسید (مرجع پشتیبانی مسکن) و ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) در آن نسبت داد.دیگر اسیدهای چرب ضروری در خاویار شامل اسید آلفا – لینولنیک یا ALA و گاما – لینولئیک یا GLA است.

سه نوع مختلف از خاویار وجود دارد:

1- خاویار بلوگا

2- خاویار آسترا طلایی

3- خاویار سوروگا

http://www.ircaviar.com

  • سایت رسمی فروش خاویار
  • 09124084119 📲
  • 02122076871 ⁦☎️⁩
  • www.IrCaviar.com

کیفیت خاویار به میزان زیادی به نوع ماهی که از آن گرفته می شود، بستگی دارد:
1- فیل ماهی خاویار بلوگا میدهد
2- تاس ماهی خاویار آسترا طلایی میدهد
3- اوزون برون خاویار سوروگا میدهد

فواید امگا 3 موجود در خاویار :

خاویار تاثیر زیادی بر بدن ما دارد چون به کاهش وزن، مراقبت از پوست، بهبود بینایی و دیگر مسائل سلامتی کمک می کند که در قسمت پایین شرح داده می شوند.

فواید امگا3 موجود در خاویار چیست؟

ارزش غذایی خاویار منبع اصلی امگا 3 :

خواص و فواید امگا 3 خاویار برای سلامت بدن و درمان بیماری ها

خاویار و‌ تقویت سلامت قلب

طبق گزارش انجمن قلب آمریکا (AHA)، آزمایش ها کلینیکی نشان داده اند که امگا 3 در کاهش مشکلات بیماری های قلبی عروقی موثر است (CVD). خاویار منبع عالی امگا 3 است و بنابراین خطر بیماری های قلبی و آریتمی های قلبی را کاهش می دهد. همچنین سطح کلسترول بد را کاهش می دهد و سطح کلسترول خوب را افزایش می دهد (HDL). خاویار از انباشت تری تری گلیسیرید جلوگیری می کند و همچنین سطح تری از تری تری گلیسیرید اضافی را کاهش می دهد.

خاویار و امگا 3 کمک به افزایش وزن:

تحقیقات انجام شده نشان داده است که خاویار تاثیر خوبی بر افزایش وزن دارد. داوطلبانی که در رژیم غذایی خود خاویار داشتند، افزایش وزن بیشتری نسبت به کسانی داشتند که خاویار مصرف نمی کردند.

خاویار و امگا 3 برای تقویت سیستم ایمنی: 

مصرف منظم خاویار به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در نتیجه باعث می شود که شما در برابر بیماری های شایعی مثل سرماخوردگی، سرفه و انفلانزا مقاومت کنید. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در خاویار فعالیت و مقدار سیتوکین ها و ایکوزانوئیدهای موجود در بدن که مسئول سیستم ایمنی بدن هستند را تقویت می کنند. خاویار برای بیمارانی که از لوپوس رنج می برند مفید است، که یک بیماری خود ایمنی است.

خاویار و‌ امگا 3 موثر برای درمان ایدز:

تحقیقات انجام شده، خاویار را به عنوان یک روش درمانی برای ایدز مورد بررسی قرار داده است. با این حال، هنوز یک تحقیق در عمق نیاز است.

خاویار برای کاهش التهاب:

خاویار در کاهش التهاب خون و بافت ها موثر است. خاویار در درمان اختلالات گوارشی، بیماری سلیاک، سندرم روده کوتاه و بیماری روده ملتهب (IBD) از جمله بیماری کرون و کولیت روده موثر است که هر دو اختلالات معمول روده هستند.

خاویار و امگا 3 برای کمک به درمان ورم مفاصل:

خاویار در درمان آرتروز، روماتیسم، علائم رینود و شرایط مشابه مفید است. استفاده از خاویار می تواند به کاهش نیاز به دوزهای زیاد داروهای ضد التهاب (non) کمک کند. در آرتروز، خاویار می تواند در کاهش تاثیر آنزیم هایی موثر باشد که غضروف را نابود می کنند.

کمک به درمان ورم مفاصل با خاویار

امگا 3 موجود در خاویار برای تسکین افسردگی و اضطراب:

به خاطر وجود اسیدهای چرب امگا 3، خاویار به تسکین افسردگی، ناراحتی، اضطراب، بی قراری، خستگی ذهنی، استرس، کاهش تمایل جنسی، تمایلات خودکشی و دیگر اختلالات عصبی کمک می کند. محققان بیان می کنند که خاویار می تواند در ثبات روحی و درمان اختلالات دو قطبی مفید باشد. یافته های یک مطالعه تحقیقاتی نیز نشان داد که مصرف خاویار می تواند برای سلامت روانی زنان مفید باشد و خطر گسترش افسردگی در زنان را کاهش دهد.

امگا 3 موجود در خاویار برای مراقبت از چشم:

خاویار توانایی بینایی را بهبود می دهد. هم چنین به اجتناب از انحطاط ماکولار مربوط به سن کمک می کند. مطالعه ای علمی قوی در مورد فواید خاویار برای مراقبت از چشم ارائه داده و در نتیجه به ادارات دولتی و پزشکان اجازه داده شده تا خاویار را برای انحطاط ماکولار توصیه کنند.

امگا 3 موجود در خاویار برای درمان بیماری آلزایمر:

تحقیقات انجام شده نشان داده اند که اسیدهای چرب خاویار در درمان بیماری آلزایمر موثر هستند. از آنجا که خاویار یکی از بهترین منابع اسیدهای چرب ضروری است، به درمان بیماری آلزایمر کمک می کند.

درمان بیماری آلزایمر با خاویارایران

خاویار باعث کمک به درمان بیش فعالی:

خاویار با توجه به غلظت بالای اسیدهای چربش، توانایی برخورد با اختلال بیش فعالی را دارد. برای کودکانی که از بیش فعالی، نارساخوانی، دیسپراکسیا، ناتوانی در انجام وظایف، بی ثباتی احساسی، نگرش تکان دهنده، هماهنگی ضعیف، ک توجهی، حافظه کوتاه مدت ضعیف، تمرکز پایین، تمایل به قطع دیگران، بی پرواگی، عجله، تحریک پذیری، تکانشگری، IQ پایین و یا اختلالات یادگیری رنج میبرند، خاویار یک درمان قطعی است.

تاثیر مصرف خاویار بر مغز

علاوه بر این، اعتقاد بر این است که خاویار در رشد طبیعی مغز مفید است و به کودکان کمک می کند تا بر روی درس خود تمرکز کنند.همچنین مشخص شده است زمانی که زنان باردار مقادیر منظمی از خاویار مصرف می کنند، کودکان نوپای آن ها هماهنگی چشم – دستشان افزایش می یابد.

کودکان: خاویار برای کودکان بسیار مفید است

امگا 3 موجود در خاویار برای مراقبت از پوست:

برای بهبود مشکلات پوست خشک با این که به نظر براق به نظر برسد، عالی است. برای درمان مشکلات پوستی مختلف مانند اگزما، پسوریازیس، خارش، قرمزی پوست، جراحات پوستی و جوش ها نیز می تواند مفید باشد.

امگا 3 موجود در خاویار برای کنترل دیابت:

بیماران دیابتی نوع دوم مستعد مشکلات قلبی عروقی مانند بیماری های قلبی عروقی، آترواسکلروز ، و سکته هستند. تحقیقات انجام شده نشان داده است که خاویار در کاهش سطح تری گلیسیرید در بیماران مبتلا به دیابت مفید است.

امگا 3 موجود در خاویار برای جلوگیری از زخم معده:

EPA و DHA موجود در خاویار ، باعث می شود که در صورت ایجاد زخم معده ناشی از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs) مفید باشد.

امگا 3 برای حمایت از بارداری سالم:

امگا 3 موجود در خاویار برای زنان باردار بسیار مفید است، زیرا DHA موجود در آن به رشد چشم ها و مغز کودک کمک می کند. هم چنین به جلوگیری از تولد زودرس، وزن کم و سقط جنین کمک می کند. مصرف خاویار در دوران بارداری برای رشد کلی کودک و سلامت مادر بسیار مفید است

فواید خاویار برای زنان باردار

امگا 3 موجود در خاویار برای بهبود باروری:

خاویار سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به بهبود باروری و تقسیم سلولی کمک می کند و کیفیت اسپرم افزایش می یابد. پس از انزال، عمر اسپرم در برابر حملات پراکسیداسیون چربی موجود در دستگاه تناسلی زن را افزایش می دهد و در نتیجه شانس بارداری را افزایش می دهد.

امگا 3 موجود در خاویار برای مراقبت از مو:

خاویار به حفظ درخشندگی خوب مو کمک می کند، زیرا امگا 3 دارای ویژگی های محرک رشد است و منبع تغذیه کیسه های ترشحی مو است. به رشد مو و جلوگیری از ریزش مو کمک می کند.

امگا 3 برای جلوگیری از بیماری ها:

خاویار سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که اسیده ای چرب امگا 3 ممکن است باعث کاهش یا تاخیر بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروپیک (ALS) نیز شود.

امگا 3 برای بهبود سیستم گردش خون:


امگا 3 موجود در خاویار توانایی بهبود گردش خون همراه با کاهش سطح کلسترول را دارد.همچنین اعتقاد بر این است که خاویار به پیش گیری از بسیاری از بیماری ها کمک می کند.بسیاری از مردم نیز دوست دارند که خاویار مصرف کنند چرا که پوست آنها را براق و صاف می کند.هم چنین می تواند به آنها کمک کند تا با درد مفاصل، که یک بیماری شایع است، مقابله کنند.

خاویار فواید بسیاری برای زنان باردار دارد،

1- تقویت مادر و جنین

2- افزایش هوش جنین

  • سایت رسمی فروش خاویار
  • 09124084119 📲
  • 02122076871 ⁦☎️⁩
  • www.IrCaviar.com

افسردگی و اختلال دو قطبی:

مصرف خاویار می تواند علائم افسردگی و اختلال دوقطبی را کاهش دهد.

سرطان، بیماری کبدی:

اگر از دیابت، سرطان و بیماری های کبد رنج می برید خاویار مصرف کنید

مقدار مصرف خاویار؟

چقدر خاویار برای مصرف ایمن است؟


خاویار می تواند به روش های مختلفی مصرف شود و یا می تواند در وعده های غذایی روزانه گنجانده شود.میزان مصرف نباید بیش از 3 قاشق مرباخوری در روز بیشتر باشد.

1000 میلی گرم خاویار حاوی حدود 300 میلی گرم اسید چرب امگا 3 است، بنابراین می توانید در وعده های غذایی خود استفاده کنید.دریافت روزانه 300 میلی گرم یا کم تر برای همه ایمن است. زنان باردار و شیرده می توانند حدود 320 میلی گرم در روز مصرف کنند.

خالص بودن خاویار و امگا 3:

هنگام خرید به کیفیت خاویار توجه کنید خاویار اصل شماره مجوز بهداشت و دامپزشکی دارد

ویتامین A و D:

خاویار ، به خصوص خاویار بلوگا ، منبع غنی ویتامین A و ویتامین D است.

تاثیر خاویار و امگا 3 ها برای مقابله با آلودگی هوا

محققان معتقدند که مصرف خاویار و امگا 3 ها قدرت بدن را در برابر آلودگی هوا به شکل شگفت انگیزی بالا می برند.

فروش خاویار اصیل ایرانی

09124084119 📲

02122076871 📲

💻فروش ویژه خاویار


🛒   www.IrCaviar.com

درباره

شرکت خاویار ایران نماینده رسمی فروش خاویار دریایی و پرورشی Wild Caviar & Farmed Caviar) مدیر فروش خاویار ایران 09124084119 شرکت خاویار ایران 02122076871 برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید www.IrCaviar.com

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تلفن سفارش خاویار ایران اجرا شده توسط: همیار وردپرس