02122076871

خاویار چه طعمی دارد؟

برای امتیاز به این خاویار کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.1]

آیا میدانید خاویار چه طعمی دارد؟

خاویار تازه؛ بسیار خوشمزه است و کمی طعم نمکی دارد
خاویار هیچگونه ماده نگهدارنده ندارد
و فقط برای ماندگاری تا زمان مصرف کمی نمک به آن اضافه میشود

💎تازگی خاویار در طعم خاویار بسیار مشخص است💎
تازه ترین خاویار را از ما بخواهید

فروش خاویار اصیل ایرانی

خاویار اصیل:

از فاکتورهای مهم در بالا بودن کیفیت خاویار ،نحوه نگهداری و انتقال این محصول می باشد. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نهایت سعی و تلاش خود را انجام میدهد که خاویار در بهترین شرایط حفظ شود و به دست مشتریان خاویار و مصرف کنندگان خاویار برسد

کنسرو باز نشده خاویار تازه در دمای یخچال بین ۰-۳- درجه سانتیگراد باید نگهداری شود و نباید فریز گردد زیرا علاوه بر ترکیدن دانه ها،سبب از بین رفتن طعم اصلی خاویار می شود.در صورت مصرف و باز شدن درب آن تا یک هفته در یخچال با درب بسته قابل نگهداری بوده و در این فاصله باید روزانه مصرف شود . البته باید توجه کرد که با گذشت زمان طعم اولیه از بین خواهد رفت.
بعلت مستعد بودن خاویار به فساد هنگام سرو باید 15 دقیقه قبل از یخچال خارج شده و در ظرف بلور ، کریستال سرو شود
جهت بهتر نگه داشتن سرما و بر روی ظرف یخ سرو شود . بعلت حساس بودن خاویار حتی در رستورانها و هتلهای درجه یک بشقاب ارائه شده به مهمان نیز پیشاپیش سرد می گردد. میزان سرو آن جهت هر نفر حداکثر 50 گرم می باشد .هنگام جابجایی خاویار از قوطی به ظرف سرو باید با احتیاط صورت گرفته تا هیچ تخریبی در دانه های خاویار ایجاد نگردد زیرا سبب روغنی شدن و از بین رفتن ظاهر اولیه خاویار می شود. 
خاویار با مخلفات جانبی گوناگونی بسته به تمایل سرو می گردد همچون برشهای نان تست شده به همراه کره ،نانهای کوچک مخصوص صبحانه و عسل

معمولاً در سرو خاویار های اصیل و گرانقیمت جهت جلوگیری از بین رفتن طعم واقعی از لیمو یا پیاز یا تخم مرغ یا دیگر مخلفات بسته به ذائقه استفاده می شود. 
هنگام سرو خاویار بعضی افراد به اشتباه دانه ها را قورت داده در صورتی که باید دانه ها به کمک زبان فشرده تا طعم خاویار بخوبی احساس شود.

خاویار ایران  بعلت مرغوب بودن و گران بودن و خصوصیت فساد پذیری سریع توسط حرارت معمولا  به صورت خام مصرف می گردد و در رستورانهای مجلل دنیا و در ضیافت های رسمی بعنوان اشتهاآور  استفاده می شود.
 روش سرو خاویار با تخم مرغ  نیم پز یا آب پز و یا تزئین سوپ های سرد  که بعنوان تزئین ظروف سرو در آشپزی بکار گرفته می شود ارائه می گردد.

خاویار بلوگا / طعم خاویار / طعم خاویار بلوگا / طعم خاویار آسترا / طعم خاویار سوروگا / طعم خاویار چگونه است

فروشگاه خاویار ایران

فروش خاویار اصیل ایرانی

09124084119

02122076871

فروش ویژه خاویار


   www.IrCaviar.com

  • اکسسوری خاویار / ملزومات خاویار »»»

درباره

شرکت خاویار ایران نماینده رسمی فروش خاویار دریایی و پرورشی Wild Caviar & Farmed Caviar) مدیر فروش خاویار ایران 09124084119 شرکت خاویار ایران 02122076871 برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید www.IrCaviar.com

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

تلفن سفارش خاویار ایران اجرا شده توسط: همیار وردپرس