02122076871

پرورش ماهی خاویاری

برای امتیاز به این خاویار کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

بازآفرینی نسل ماهیان خاویاری خزر

هرچند صادرات خاویار دریایی ایران ممنوع است، اما خاویار پرورشی ایران به کشور‌های اروپایی و خاورمیانه صادر می‌شود به‌ طوری‌ که در دو ماه گذشته ۱۵۰ کیلوگرم خاویار با دریافت مجوز به کشور‌های آمریکا، سوئیس، آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا و امارات صادر شده است. شاید بتوان گفت: با ادامه روند مطلوب اهمیت به گونه‌های در حال انقراض و بهره‌مندی از ظرفیت پایانه صادرات ماهیان خاویاری، ادامه روند ممنوعیت صادرات خاویار دریایی این‌گونه از ماهیان و تکثیر و پرورش انواع آن به همراه صادرات باکیفیت، بتوان علاوه بر ارزش‌افزوده بالا در گسترش بازار خاویار با کیفیت ایران مؤثر عمل کرد.

  • سایت رسمی فروش خاویار
  • 09124084119 📲
  • 02122076871 ⁦☎️⁩
  • www.IrCaviar.com

ماهیان خاویاری میراث عصر ژوراسیک

ماهیان خاویاری که به عنوان استروژن و تاس ماهی نیز نامیده می شوند از گونه‌های آبزی کمیابی هستند که بر اساس اطلاعات موجود پیشینه آنها به عصر ژوراسیک باز می‌گردد و از ۲۷ گونه و زیرگونه آن در جهان پنج گونه شامل فیل ماهی، قره برون ایرانی، گُلد (چالباش روس)، شیپ و ازون برون در دریای خزر یافت می شود و این دریا با داشتن ۹۳ درصد ذخایر ماهیان خاویاری جهان منبع و محل مناسبی برای صید این گونه ماهی هاست.

ماهیان خاویاری نه به خاطر گوشت بلکه بیشتر به دلیل تخم سیاهی که دارند از شهرت و اهمیت برخوردارند و تخم آنها به مروارید سیاه شهرت یافته و جزو اشرافی‌ترین صبحانه های جهان و بسیار پرکالری و انرژی‌زاست و گیلان در حاشیه دریای خزر از این منبع عظیم ماهیان خاویاری بی بهره نمانده است.

خاویار از طریق فرودگاه امام صادر می شود

خاویار را با مجوز دامپزشکی و به وسیله خودروهای یخچال دار به فرودگاه تهران منتقل می کنیم و مسئول قرنطینه محصولات یخچالی فرودگاه دمای محصول را بررسی می کند و اگر بین مثبت و منفی سه درجه سانتیگراد باشد، اجازه صادرات داده می شود و در غیر این صورت باید معدوم شود.

صادرات خاویار به کشور های مختلف

مرکز پرورش ماهی خاویار و بسته بندی گوشت ماهی و تولیدات خود را به کشورهایی نظیر روسیه، فرانسه، انگلیس، دوبی، هونگ کونگ، چین، ژاپن، اسپانیا و استرالیا صادر می کنیم و در برخی از این کشورها نمایندگی نیز داریم.

  • سایت رسمی فروش خاویار
  • 09124084119 📲
  • 02122076871 ⁦☎️⁩
  • www.IrCaviar.com

فعالیت آبزی پروری را از سال ۸۵ آغاز کرده ایم و از سال ۹۴ به تولید خاویار و صادرات آن اقدام می کنیم و در ۲۰۰ استخر پرورش ماهی ۱۳ هزار قطعه ماهی خاویاری موجود است.

ظرفیت تولید شرکت ما ۳۰ تن گوشت ماهی خاویار، ۲ تن خاویار و ۱۰۰ هزار قطعه بچه ماهی خاویار در سال است و همه هزینه ها و سرمایه های شرکت از ناحیه بخش خصوصی تامین شده است.

این مرکز شامل مزرعه پرورش ماهی و کارگاه بسته بندی گوشت آن است و بصورت خودکفا توانمندی استحصال، عمل آوری و بسته بندی گوشت ماهی خاویار را دارد.

تلفن سفارش خاویار

09124084119

www.IrCaviar.com

فروش خاویار اصیل ایرانی

09124084119 📲

02122076871 📲

💻فروش ویژه خاویار


🛒   www.IrCaviar.com

درباره

شرکت خاویار ایران نماینده رسمی فروش خاویار دریایی و پرورشی Wild Caviar & Farmed Caviar) مدیر فروش خاویار ایران 09124084119 شرکت خاویار ایران 02122076871 برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید www.IrCaviar.com

تلفن سفارش خاویار ایران اجرا شده توسط: همیار وردپرس