02122076871

خاویار دوست ورزشکاران

برای امتیاز به این خاویار کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

خاویار دوست ورزشکاران است:

مقدار بالای آهن موجود در خاویار یک غذای عالی برای جلوگیری از کم خونی ناشی از کمبود آهن است. با توجه به مقدار آهن موجود در خاویار، برای افرادی که ورزش های شدید را تمرین می کنند به شدت توصیه می شود.

خواص خاویار برای ورزشکاران 

خاویار توسعه دهنده ماهیچه:


با توجه به غلظت بالای پروتیین، خاویار برای رشد ماهیچه توصیه می شود. غذاهای غنی از پروتیین مانند این در دوران کودکی، نوجوانی و بارداری زیاد توصیه می شود، زیرا در این مراحل سهم بیشتری از این ماده مغذی لازم است.


فواید خاویار برای استخوان:



چون مقدار زیادی کلسیم دارد، خاویار یک خوراک بزرگ برای استخوان ها است و مصرف آن در دوران بارداری بسیار توصیه می شود زیرا در این مرحله بدن بیش ترین مصرف را مصرف می کند.


خاویار شیلات در بسته های پلمپ شده شیلاتی که توسط این شرکت توزیع میشود  ضامن سلامتی شماست…

❄ارسال خاویار به سراسر ایران همراه با کیف مخصوص و یخ خشک،که در مدت زمان ارسال مشکلی برای خاویار پیش نیاید❄

به منظور آماده سازی خاویار برای ارائه به مصرف کنندگان نهایی ، خاویار در ظروف دربسته شیشه ای اعلاء در اوزان 50،30و100 گرم بسته بندی و وکیوم میشود و هر ظرف را در یک لفاف کاغذی پیچیده و توسط نخ وپلمپ سربی ، صحت و اصالت آن را تضمین می شود. روی لفاف کاغذی تاریخ تولید و مصرف ، نوع و درجه خاویار نیز درج می شود. لذا، خریداران باید در هنگام خرید خاویار به مشخصات فوق توجه کرده و کالای اصیل و واقعی را خریداری نمایند.

ظروف خاویار در لفاف کاغذی قرار دارند و با پلمپ سربی محافظت می‌شوند.
اگر قصد خرید خاویار ایرانی دارید، صرفا از مراکز معتبر خرید کنید تا احتمال تقلب در محصولی که می‌خرید، وجود نداشته باشد.

فروشگاه خاویار اصیل ایرانی

09124084119 📲

02122076871 📲

💻فروش ویژه خاویار


🛒   www.IrCaviar.com


درباره

شرکت خاویار ایران نماینده رسمی فروش خاویار دریایی و پرورشی Wild Caviar & Farmed Caviar) مدیر فروش خاویار ایران 09124084119 شرکت خاویار ایران 02122076871 برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید www.IrCaviar.com

تلفن سفارش خاویار ایران اجرا شده توسط: همیار وردپرس